40
2019
2014-11-20

Wyborcy czują się oszukani !!


Najpierw kasa, dopiero potem zaufanie wyborców - tak wyborcy komentują decyzję Pawła Środy, który jakoby zrzekł się mandatu na rzecz Andrzeja Minarczuka, bo sam dostał w zamian propozycję objęcia funkcji wiceprezesa w sokołowskim PKS. Wyborcy podkreślają: - Zapamiętamy to sobie!!!

Paweł Środa to zdecydowanie "czarny koń" tegorocznych wyborów samorządowych, inaczej szczęściarz albo po prostu farciarz. Startował on do rady powiatu z komitetu Powiatowe Porozumienie Samorządowe. Liderem tego ugrupowania był Andrzej Minarczuk, dotychczasowy przewodniczący rady powiatu. Zdawało się, że to właśnie jemu w pierwszej kolejności uda się uzyskać mandat.
Po wyborach wstępne wyniki pokazały, że PPS otrzymało jeden mandat. Niemal pewne było to, że zdobył go Minarczuk. Tymczasem okazało się, że największą ilość głosów otrzymał... Paweł Środa. 
 
Nieoficjalnie mówiło się, że Środa w zamian za kierownicze stanowisko w PKS lub Powiatowym Urzędzie Pracy zrzeknie się mandatu na rzecz Minarczuka. Wczoraj Rafał Pieniak (prezes sokołowskiego PKS) potwierdził nam, iż Paweł Środa już pełni funkcję wiceprezesa.
 
Wyborcy poczuli się oszukani. Pod wczorajszym artykułem na naszej stronie posypały się komentarze. "Jestem zawiedziona, po co startował (...) skoro nagle zrzeka się mandatu..." - napisała czytelniczka.
 
A.Minarczuk nadal nie potwierdza, że otrzymał mandat od P.Środy. Zdzwoniliśmy dzisiaj do PKS. Paweł Środa był już w pracy. W dalszym ciągu nie potwierdził, że zrzekł się mandatu.
 
Więcej w najbliższym papierowym wydaniu. 

KW

« wróć | komentarze [26]

Dodaj komentarz

Komentarz zostanie dodany po akceptacji przez administratora serwisu






Odśwież kod



Komentarze do tego wpisu

pol swiatu wie , nie mowiac o Sokolowie Podlaskim. Zapytaj jakiegos przechodnia obojetnie gdzie w Polsce to Ci powie. Kazdy juz slyszal o AFERZE SOKOLOWSKIEJ, zrobil sie slawny powiat. Ukazuje jak na tacy LAMANIE DEMOKRACJI I PRAWA POLSKIEGO i CELOWA NIEGOSPODARNOSC na oczach powiatu. Mamy tego dosc. Niedlugo wychodzimy na ulice, prawdopodobnie do srody beda zatrzymania policyjne bohaterow afery i protest/strajk w srode

game over
2014-11-23 12:49:54

Może ktos wie na ile PKS wycenił miesięcznie doktorka ?J

Jan
2014-11-23 11:34:53

Poprawke w tekscie artykulu zrobcie !! Nie "czarny kon wyborow" a Pawel Sroda to " czarna owca wyborow " "zdymana" przez A.Minarczuka . Rafala Pieniaka i Iwaniuka Wszysty poniosa odpowiedzialnosc KARNA za co zrobili. Tylko ze dopiero teraz wszystko "WYLAZLO"

tere wita
2014-11-22 21:01:19

Wygląda na to że z ch... pana nie będzie

pan
2014-11-21 23:09:49

I dlatego jak niezna się człowieka osobiśćie a tylko z deklaracji to lepiej zostać w domu i nie mieć pózniej moralnego kaca.Olewam wybory bo one nic nie zmienjają tak w powiecie jak i w mieście nie mówiąć już w kraju od 20 lat ta sama sitwa rozkrada kraj,powiat,miasto.Jak masz liczyć na kogoś licz na siebie.Jak widać po Panu Środzie nie liczą się ideie ale kasa i to czy to PO,PiS,PSL,SLD jedno ścierwo

podlasiak
2014-11-21 22:17:44

Ludzie !!! . Jakas kobieta przechodzila obok siedziby PKS SOKOLOW PODLASKI S.A. i zobaczyla Srode w oknie " liczacego autobusy jak baranki na niebie". Krzyknela do " SZCZESLIWEGO WYBRANCA " ze jak sie nie szanuje demokracji, TO SIE NICZEGO NIE SZANUJE !!!. A co tu mowic o szacunku do blizniego swego.... A wiecie co Szczeliwy ze swego fotela w Pksie zrobil Pokazal przez okno swoje " biale poslady " !!

N8MkDb
2014-11-21 18:46:11

Pan Sroda pokazal jak dostrzega prawo. U tego doktora prawa, prawo = przekupstwo Po pierwsze pokazal jaki prezentuje poziom intelektualny i jakie wartosci sa dla niego najwazniejsze.KASA TU i TERAZ Zero szacunku dla wyborcow. Zero szacunku dla drugiego czlowieka. Zapomnial o NAS dwa dni po wyborach. Stanowisko w PKS zalatwilo wszystko Ja nie twierdze ze Ten Pan zlamal prawo. Jest malo inteligentny i przekupny. Ze szuka miejsca przy Zlobie !!! Nie twierdze ze on pomogl rzadzacej ekipie aby trwala przy POWIATOWYM ZLOBIE I MIALA WIEKSZOSC za wlasne stanowisko w ZARZADZIE PKS PAN SRODA PAWEL ZA NIC MA DEMOKRATYCZNE WYBORY. ON SPRZEDAL DEMOKRACJE !! On ma za nic demokratyczne wybory. ON SPRZEDAL DEMOKRACJE W SOKOLOWIE PODLASKIM. WYCOFAL SIE Z MANDATU. JAK ? Oddal swoje glosy innemu kandydatowi !!!! Inny kandydat by sie nie dostal do rady powiatu. Tak wybrali i zdecydowali wyborcy Ten kandydat A.Minarczuk otrzymuje okolo 150.000 pln rocznie ok kilku lat z rad nadzorczych panstwowych spolek WYBORCY ZDECYDOWALI aby on nie byl radnym dzieki czemu stracil by swoje STOLKI dajece mu KOSMICZNE Pieniadze. Ale mandat radnego go ratuje TAK WLASNIE PAWEL SRODA WIDZI DEMOKRACJE. NIE POMOGLI WYBORCY KOLEDZE,TO POMOGL PAWEL SRODA KOLEDZE ABY ZARABIAL KOSMICZNE KWOTY CO WZAMIAN OTRZYMAL PAWEL SRODA ? Stolek prezesa W PKSie SOKOLOW PODLASKI. I WSZYSCY ZADOWOLENI OPROCZ WYBORCOW I POWIATU SOKOLOWSKIEGO. BUDRZETU. TERAZ PLACA PODATNICY !!!! TAK WIDZI DEMOKRACJE PAWEL SRODA. TAK ZARABIA PIENIADZE W PKS. TAK UPRAWIA POLITYKE. TAK RATUJE WIELKIE POBORY SWOIM KOLEGOM TO ZLAMANIE ZASAD I PRAW DEMOKRACJI TO ZAMACH STANU !!!


2014-11-21 18:17:18

Pewnie dostałeś dodatkowo jednorazową kasę i teraz ktoś się śmieje z ciebie. To zdecydowanie desperacki krok panie środa. Trzeba pilnować swojej kariery a nie minarczuka "posłuszny baranku"

wilk
2014-11-21 16:51:29

Ciekawe czy może spojrzeć w lustro?Jak by napisał na plakacie wyborczym że chce być vice prezesem PKS a nie radnym to było by ok. Sokołowiacy będą pamiętać długo.Młody jesteś człowieku a już najbardziej ubabrany w gównie.

izi
2014-11-21 16:09:28

Jak to gdzie? W PKSie !!!!

anty sroda
2014-11-21 11:52:57

A gdzie Bóg,Honor,Ojczyzna, Panie Środa?

wyborca
2014-11-21 09:45:21

Sroda abys sie ” zesral ” to gaza z pksu To gorzej jak ” krasc” Uklad za miejskie piniadze i dalsze zlobienie z miejskiej kasy !!!! A miales Sroda byc ostatni uczciwy sprawiedliwy i godny zaufania A pomogles obecnemu ukladowi ba ten uklad by nie istnial bez ciebie Sroda to ty podtrzymales obecny uklad bez ciebie zlob by zostal przykrecony Ludzie mialbyc ostatnim sprawiedliwym A zostal najgorszym ” klamca” gorszego nie bedzie Przerosles samego burmistrza trwajacego w ukladzie lata Sroda pokazales ze bezwzgledu na wszystko chcesz ze zloba zyr bez wzgledu jak Nie interesuje cie dobro powiatu budrzetu mieszkancow wyborcow A Twoje i Twojej rodziny (...)

samiutka prawda
2014-11-20 21:04:48

A wiecie ile “kosi” piniedzy A.Minarczuk rocznie w Siedlcach, !!!! Sa to kosmiczne piniedze tyle lat tam siedzi a rocznie ma kolo 120.000 pln Pobiera roczna eneryture policyjna 50.000 pln I diety radnego ale to juz grosze wiec nie bede pisal Juz kilka lat i w kolejnych latach aby pobierac te “kosmiczne” pieniadze pomogl mu Pawel Sroda Tak Pawlowi Srodzie zaufali wyborcy. Tak jest uczciwy i prawdziwy !!!! Ze otrzymam intratne stanowisko w zarzadzie pks ktory defacto nie powinien istniec bo jest utrzymywany na kredyt i przynosi straty dla powiatu. Tak wlasnie pomogl Pawel Sroda powiatowi i swoim wyborcom. Wieksza bida !!! Jak on sam mowi zrobil to dla dobra rady powiatowej i miasta i dalej odmawia komentarza Nie jestesmy zadnymi pisowcami itp. Nie twierdzimy ze pis zrobil by inaczej My robimy cos innego Jestesmy WYBORCAMI DOKTORA SRODY I nie zgadzamy sie z FAKTAMI i tym co sie STALO My glosowalismy na srode a nie na stanowisko w pksie nie na P Minarczuka i nie przeciwko pis Gdzie sie Pan chowa Panie SRODA, JAK ZAROBKI I POPRAWA SYTUACJI W POWIECIE CO ?

wstyd za takich ludzi
2014-11-20 20:48:21

Tu nikt nie pisze z pisu ani po/psl. Tu nikt z pisu ani po/psl nie ma pretensji do Pawelka srody Tu czuja sie oszukani wyborcy Pawla Srody !!!! Nas nie interesuje komu on powierzyl mandat czy po czy pisowi Tylko dla nas licza sie fakty. Z jego mandatu ma korzysc Pan Minarczuk ktory zachowal fotel przewodniczacego rady Powiatu i swoje stolki w radach nadzorczych w Siedlcach ( ogromnie pieniadze ) uklad trwa dalej A Pawel Sroda w dwa dni zostal vice przezesem w Pks za dobra gaze w zamian za mandat ba za glosy wyborcow. Momentalnie go zrobili czlonkiem zarzadu sokolowskiej spolki Za to mamy pretensje A nie jak obroncy Pawla wymyslaja ze pisza tu pisowcy. NIE NIE PISZA TU PISOWCY A WYBORCY SRODY Jakby zostal radnym i nas reprezentowal i probowal cos ugrac albo w pisie albo po i byl radnym nikt by nie mial pretensji. Mialby prawo decydowac o losach powiatu a on je spzedal. Moglby decydowac a tak wszedl w uklad i sam jest przy zlobie !!!! Nas wyborcow interesuja fakty pawel sroda nie przeszkodzi ani nie pomogl pis Pawel Sroda oddal nasze glosy na rzecz Minarczuka a my na niego nie glosowalismy. Nie interesuje nas ten uklad. Zeby niwme Twoja decyzja Pawel P Minarczuka nie bylo by w radzie. A wyborcy nie chcielixradnego Minarczuka a Ciebie Doktorze !!!! Zes ulepszyl powiat jego finanse Stanowiskiem prezesa w biednej spolce pks sokolow podlaski A radnym to ty sekundy nie byles. Pomogles koledze a kolega tobie a jak bysmy chcieli Twego kolege bysmy zaglosowali na P Minarczuka i jego uklad Czekamy na oswiadczenie.

sama prawda
2014-11-20 20:43:48

Brak mandatu radnego dla Andrzeja Minarczuka to jeszcze inny kłopot. W Siedlcach jest on członkiem zarządu PEC. Już w ubiegłym roku, po rozpadzie koalicji PiS-PO-STS w Siedlcach i odejściu z niej Platformy mówiło się, że Minarczuk, jako członek PO straci pracę w siedleckiej spółce. Ale skutecznie chronił go mandat radnego powiatowego – na rozwiązanie stosunku pracy zgodę musiałaby wyrazić Rada Powiatu Sokołowskiego, a w niej to koalicja PSL-PO miała większość.

sama prawda
2014-11-20 19:30:30






Dane kontaktowe