32
2019
2015-03-03

Likwidacji BOK-u nie będzie


Kilka tygodni temu pracownicy sokołowskiego Biura Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. zaczęli protestować przeciwko likwidacji sokołowskiego biura. Okazało się jednak, że żadnej likwidacji nie będzie.
 
Gdy pracownicy biura dowiedzieli się, że władze spółki z powodów oszczędnościowych zamierzają zamknąć sokołowski BOK, zaczęli walczyć o swoje posady. Do wszystkich samorządów z powiatu sokołowskiego, a także niektórych z węgrowskiego, wysłali pisma z prośbą o pomoc. Samorządowcy postanowili ich wesprzeć, bo nie chodziło tylko o utrzymanie stołków przez 4 osoby zatrudnione w biurze, lecz dobro mieszkańców całego powiatu. Gdyby biuro faktycznie zostało zlikwidowane, mieszkańcy zostaliby pozbawieni podstawowej obsługi informacyjnej. W celu załatwienia spraw tj. zawarcie umowy na zakup i dostawę energii elektrycznej, wyjaśnienia płatności za energię lub uzyskanie duplikatu faktury, musieliby jeździć aż do Siedlec albo Wyszkowa. Dla niektórych osób (szczególnie starszych) byłoby to nie lada wyzwanie.  Co prawda informacje można uzyskać również za pomocą internetu, ale nie wszyscy przecież korzystają z sieci, a ogólnodostępna infolinia - jak twierdzili pracownicy biura - jest ciągle zajęta, a jeśli nawet uda się uzyskać połączenie, klient nie jest fachowo obsłużony.
 
Samorządowcy  wysłali swój sprzeciw do władz PGE w Rzeszowie. W uzasadnieniu pisali m.in. o tym, że tylko w 2014 roku czterech pracowników sokołowskiego biura zawarło aż 4166 umów na dostawę energii, co daje 17 sztuk dziennie. 
 
Po kilku tygodniach okazało się, że władze spółki PGE nie zamierzają likwidować sokołowskiego biura. Poinformowała nas o tym rzeczniczka prasowa PGE Obrót S.A. Agnieszka Szczekała.  - W związku z pojawiającą się informacją o likwidacji działalności Biura Obsługi Klienta w Sokołowie Podlaskim informujemy, że obecnie PGE Obtót S.A. nie ma takich planów - napisała pani rzecznik.
 
Zapewniła też, że władze spółki w pełni zdają sobie sprawę z istotnej roli biura w procesie obsługi klientów, a priorytetem spółki jest "stałe doskonalenie wszelkich procesów związanych z obsługą, począwszy od zapewnienia kontaktu z przedstawicielami firmy aż do poprawy komfortu obsługi". 
 
KW

« wróć | komentarze [0]

Dodaj komentarz

Komentarz zostanie dodany po akceptacji przez administratora serwisu






Odśwież kod



Komentarze do tego wpisu

Nie utworzono jeszcze komentarzy dla tego wpisu

Strona 1/1






Dane kontaktowe